Bildbombning: Aliens

Glömde tillägga att den gula och rosa utomjordningarna är 1 cm längre än den blå :3 Anledning? Annat garn!
Åter till inläggets egentliga handling. De här bilderna fotade jag idag på de små varelserna :D
Söta utomjordningar ute i gräset.


Står coolt på rad!




Slappar i gräset

Leker kurragömma. Leo letar och de andra gömmer sig.


Står på altanen och pratar en stund.


Poserar på en CD i hopp om coola effekter.


Sötnosarna!

Sofia

Vila söta små aliens! :D

2010-07-19 kl. 00:56:23 • URL/Bloggadress: http://artesania.blogg.se/

karro

härlig bloggen är för dessa små söta figurer ;)



SV: Ja jag har kommit in på 2 kurser och tackat ja till båda men vill egentligen inte plugga än, men vad gör man när man inte har nå jobb.



Jag har övningskört en gång med pappa i måndags för första gången och planerar att börja på Umeå Vännäs trafikskola och gå intensivekurs vecka 22-23

har doc. inte anmält mig än eftersom dom har semester stängt och öppnar inte förens vecka 22.

2010-07-28 kl. 14:49:14 • URL/Bloggadress: http://dymn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: