Utmanad

Jag blev utmanad av Sudda att göra den här utmaningen

4 Tv-program
- Gray's Anatomy
- Simpsons
- Scubs
- Desperate Housewifes

4 saker jag gjort idag:
-  Varit på jobbet och (ritat faktiskt!)
- Köpt nya expansionen till the Sims 3 (Kvällsnöjen)
- Kramats med pojkvännen och min syster
- Ätit pizza

4 saker som jag längtar efter:
- Ett svar på lägenhetsansökningarna jag skickat
- Sommaren (tyckte den var för kort i år)
- Julen lite
- Testa spela kvällsnöjen

4 saker på önskelistan:
- En lägenhet i stan!
- Råttor!
- Pysselsaker (sånt går alltid åt)
- Inspiration

4 saker som jag avskyr: 
- Våld
- Ångest/oro
- Mensvärk
- Djurplågeri

4 saker jag tycker om att göra:
- Kramas!
- Virka
- Pyssla med diverse saker
- Spela spel (dator-, TV-, sällskaps-, kort-, mm)

4 saker jag ätit idag:
- Sallad
- En kaka
- Pizza
- Pizzasallad
(och det var typ allt jag ätit idag också, haha)

Jag passar den vidare till alla som känner sig sugen på att fylla i listan! Lämna gärna en liten kommentar ifall du antar utmaningen så att jag kan få läsa :D

SUADDA

Vad kul att få veta mer om dig!

Tänk att få rita på sitt jobb! =D

Hoppas du snart får svar på lägenhetsansökningen! =)



Trevlig "kramkväll"! ;)

2010-10-30 kl. 20:27:30 • URL/Bloggadress: http://suaddasblogg.blogspot.com

Kattungen

Jag antog utmaningen :) inlägget läggs ut imorgon förmiddag.

Gillar din blogg och rekomenderar den vidare :)

2010-11-07 kl. 18:24:33 • URL/Bloggadress: http://buskattungen.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: