God jul och gott nytt år!

Bättre sent än aldrig va? Jag har hållit mig någolunda borta från datorn under julhelgen+mellandagarna+nyår så jag får hälsa er alla en god jul och ett gott nytt år såhär i efterhand.

Min jul var super. Det blev första julen med pojkvännen dessutom (har varit tillsammans i 3 år). I julklapp fick jag också en massa saker jag önskat mig. Bland pysselsaker fick jag cernitlera och effektgarner.

Inför 2011 har jag egentligen inte så mycket planer. Det som står högst på listan är att skaffa lägenhet! Men det är lättare sagt än gjort. Jag hoppas också på att det blir ett år med massor av inspiration så att jag kan pyssla utan idétorka ;)

Gott nytt 2011 till er alla!

kattungen

god jul och gott nytt år i efterskott på dig med :)

god fortsättning!



Hoppas på mycket inspiration iår jag med :) vi får hjälpas åt ^^



Jag ska börja en ny utbildning på universitet iår :D

håll tummarna för mig!

2011-01-04 kl. 21:25:23 • URL/Bloggadress: http://buskattungen.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: