Pysseldvala

Som ni kanske märkt har det varit ont om uppdateringar här i bloggen. Det beror främst på att jag helt enkelt inte haft intresse för att pyssla senaste tiden. Saknar inspiration. Men förhoppningsvis kommer pyssellusten tillbaka snart igen. 
 
Tänkte i alla fall visa ett WIP. Ett armband av bredare modell. Någon som kan gissa vad det ska bli för mönster?

Erika

Hej! Vilken härligt fin pysselblogg du har. Jag älskar att pyssla men tycks aldrig ha tid numera. Jag är kass på att virka men vill gärna lära mig. Tack för det fina mönstret på fågelbokmärket! Ha en fin dag!

Svar: Tack så mycket! Och jag håller med, hinner knappt heller pyssla nu förtiden :( Kul att du gillade fåglarna :) Ha en fin dag du med!
Sofia

2013-01-25 kl. 08:17:03 • URL/Bloggadress: http://www.erikasfunderingar.blogspot.com

Erika

Förresten, jag lade till dig i min blogglista. Hoppas att det var okej!

Svar: Det är helt okej :) Kul att du gillade bloggen!
Sofia

2013-01-25 kl. 08:20:12 • URL/Bloggadress: http://www.erikasfunderingar.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: