Pysslad julklapp

Kom på att jag glömt visa julklappen jag gav till pappa! Det blev tyvärr den enda handgjorda julklappen i år. Dels på grund av tidsbrist och dels på grund av att jag inte fick tag i material till de saker jag tänkte göra. Men men..
 
Pappa har ganska länge pratat om att han ville ha en "burkhållare" till ölen när han är iväg och kastar pil så att han ska hålla reda på vilken som är hans. Så det fick bli en julklapp i år! Jag hade inget mönster utan virkade på och testade storleken på en 33cl burk jag hade hemma (den skulle helst passa både 33cl och 50 cl).
 
Applikationerna är gjorda i filt och var det som tog längst tid och var svårast. Men det blev rätt bra till sist. En piltavla på ena sidan och en pil på den andra. Pappa verkade då i alla fall väldigt nöjd, så då är jag också det!

Anton Ewald

Hej vilka fina saker du har på din blogg.
Jag köper många av mina pysselgrejer på http://www.kontoret.se/. Billigt och snabbt, bara ett litet tips från mig till dig.
/anton

2014-01-23 kl. 16:07:50 • URL/Bloggadress: http://www.kontoret.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: