Information

Betalning
Betalning sker till mig och mitt bankkonto på Swedbank. När du bestämt dig för att du vill ha något ur shoppen så mailar du din beställning till mig på pysseltajm[at]gmail.com. Då skickar jag en bekräftelse med mitt kontonummer och när du betalat, och jag sett att pengarna kommit in, så postar jag det du beställt till dig. Svårare än så är det inte :)

Frakt
Frakten är olika beroende på vara. För små och lätta saker ligger frakten på 9-27 kr, beroende på vikt och storlek. På pärltavlor blir frakten dyrare. Om du beställer många saker samfraktar jag såklart. När du beställer kommer jag kolla upp vilken fraktkostnad det du beställer har.

Om du ändrar dig
Självklart kan man ångra sig. Skulle du göra det kan du inom 14 dagar meddela mig. Då skickar du tillbaka varan och får dina pengar tillbaka.

Om varan skulle vara trasig
Är något fel med det du köpt, t.ex. att det gått sönder eller är fel färg, så skickar du ett mail till mig och förklarar vad som är fel så ska vi lösa det. Antingen genom att du får pengarna tillbaka eller att jag skickar en ny vara.

Kontakt
Du kan alltid nå mig på pysseltajm[at]gmail.com. Det kan dock ta upp till en vecka ibland innan jag svarar. Om det är något du funderar på så är det bara att maila! :D

Senast uppdaterad: 2014-08-09
Trackback
RSS 2.0