Första klottret med promarkers



Några dagar innan jul köpte jag en tidig julklapp åt mig själv: Promarkers. Det fanns ett paket på "min" pysselbutik som innehöll pennor, block samt fodral till pennorna. Jag vet att många använder som av dem här så jag tänkte att jag också skulle testa. Och ja, de är underbara! Dock har jag inte hunnit testa de sådär jättemycket eller göra några stora saker än :)

Det här är det absolut första jag gjorde med pennorna. Först testade jag de olika färgerna och testade blanda dem lite. Sen provade jag på att måla en liten katt! Skissade med blyerts, fyllde i med konturpennan som följde med och färglade med promarkers. Jag tycker den blev helt okej för att vara första försöket (och för att vara en inte-så-seriös teckning)! :D

Cecilia

Supergullig katt!

Jag vill också testa promakers! Finns en bloggerska som målar dom mest fantastiska bilder.. Ska leta...

(letar runt bland bokmärken och andra bloggars länkar en lång stund...)

http://bokkei.blogg.se/

Kolla in där och bli inspirerad! Hon är grym :)

2011-01-23 kl. 21:47:06 • URL/Bloggadress: http://cottoncandycrochet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: