Liten uppdatering

Tänkte slänga in ett inlägg här för att visa att jag lever, fortfarande kommer ihåg bloggen och så vidare. Det har ju inte precis duggat tätt mellan inläggen den senaste tiden och främsta orsaken är väl att jag inte pysslat så mycket den senaste månaden.

Det ligger som vanligt en del påbörjade, men inte avslutade, projekt här hemma.


Ett virkprojekt som jag inte vill visa riktigt än


Lite mer virkning in progress..


En ofärdig målning.

Dessutom har jag ju inte berättat om mina råttor jag skaffade i april! Anledningen är att jag i början inte hade så bra bilder på dem och ville inte blogga om dem förrän jag fixat det :) Men nu har jag bättre bilder så de kommer få ett eget inlägg senare!

althea

Åh ser fram emot råttinlägget. Se vad det är för pojkar eller töser du skaffat =) Saknar grymt mycket att inte va råttägare själv längre!! :-(



Får ta o kolla in Kirby-tv sen idag. Har fortfarande inte blivit av..

2011-06-27 kl. 09:14:58 • URL/Bloggadress: http://altheatrollet.blogg.se/

Caroline

Att han är! :]

Okej,trodde jag var ensam som inte hade badat än,typ xd

Vilken söt blogg! :D

2011-06-28 kl. 16:37:28 • URL/Bloggadress: http://carrrofoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: