Virk-a-long Påskspecial på Amigurumi iFokus



Jag är med i en virk-a-long på Amigurumi iFokus! Virk-a-long innebär att flera personer virkar efter samma mönster samtidigt. Mönstret delas upp och varannan dag kommer en ny del av mönstret upp. Det här är en påskspecial och detta ska alltså bli en påskhare.

Dock ligger jag lite efter p.g.a. att iFokus låg nere igår och behövde del 2 av mönstret som fanns där. Så får helt enkelt virka både del 2 och 3 idag istället! No problems. På bilden ser ni hur det såg ut efter att jag virkat del 1 av mönstret: fötterna och benen. Ska bli spännande att virka fortsättnigen då jag inte vet hur slutresultatet kommer se ut!

PyssligaSara

Hej!

Hur går det med din påskhare?

Är nyfiken på att se hur det går. Själv tyckte jag att huvudet blev lite konstigt...men får se hur det blir med öron och armar/framben.

2011-03-07 kl. 09:34:17 • URL/Bloggadress: http://pyssligasara.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: