Födelsedag!

Idag fyller jag år! Från och med nu är jag alltså hela 21 år gammal.

Fira med familj och släkt ska jag göra på söndag, och idag har jag "bara" varit på födelsedagslunch med mamma och fått ett par presenter av pojkvännen. Jag fick bland annat en så kallad fyndlåda från Panduro/Konstärshoppen! Det var visserligen ingen överraskning då jag visste om det sedan igår, men ändå! Helt klart en kul grej! Man köper en låda med hemligt innehåll för 99 kr, som innehåller en massa blandade pysselgrejer! Som gjort för mig, eller?

Pysselsaker! <3
Dessutom fick jag ett presentkort på garnaffären jag brukar handla på. Det känns bra att han stöttar mig i mitt pysslande, haha!

Ellen (alatariel)

Grattis! :DD

2012-08-18 kl. 12:44:36 • URL/Bloggadress: http://alatariel.papper.fi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: