European Swap 2012

Jag är med ett europeiskt byte. Det innebär att man gör ett eller några valfria armband och skickar in det till bytesarrangören. När alla är framme hos denne så skickar den tillbaka ett eller ett par armband, men som är gjorda av någon annan som är med i bytet.
 
Jag skickade in de här armbanden:
Det övre är mönster #46217 och det undre är mönster #37185.
Dessa skickades alltså till england, där bytesarrangören bor. I onsdags fick jag ett kuvert i brevlådan avsänt från samma adress. I det låg de här:
 
 
De är så fina! De är gjorda av två olika personer och jag är imponerad av hur jämna och fina armbanden är. Den undre armbandet är dessutom väldigt smalt, då det är gjort i ett väldigt tunt garn.
 
På friendship-bracelet.net ligger alla bilder uppe, och när man fått armband skickade till sig kommenterar man vilka dessa är. Det är först då någon sagt till att de fått ens armband som man själv får säga vilket/vilka man gjort. På så sätt hålls bytet "hemligt" då man inte vet vem som gjort vilket armband.
 
Det här var superkul och jag hoppas att det kommer fler byten snart!

Ellen (alatariel)

Alla armbanden var super fina! Men jag blev särskilt förtjust i dem som du fått! Sjukt fina färger. :)

2012-10-27 kl. 18:25:33 • URL/Bloggadress: http://alatariel.papper.fi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: