Min systers studentpresent

 
Min syster har tagit studenten idag! Grattis till henne! <3
Igår pysslade jag ihop en liten studentpresent till henne. Det blev virkade grissmycken då hon är galen i grisar och till och med samlar på dem. Det blev ett halsband av en gris med vingar och örhängen med grisar som saknar ben. De blev uppskattade!

Britta

Men åh vilka fina grisar!!!!! Gör du så att man kan beställa? Jag är också gristokig och har ca 700 grisar i min samling. Bara älskade halsbandet....
Mvh Britta

Svar: Tack så mycket! :) Ja det ska nog gå att ordna! Om du mailar mig på adressen [email protected] så kan vi ta en beställning via den.
Sofia

2013-06-13 kl. 07:54:47

LadyNight

Så söta grisar! Himla rolig idé, förstår att det blev uppskattat :)

2013-06-15 kl. 15:26:37 • URL/Bloggadress: http://fantasiialand.blogspot.com

LadyNight

Så söta grisar! Himla rolig idé, förstår att det blev uppskattat :)

2013-06-15 kl. 15:27:07 • URL/Bloggadress: http://pysselstund.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: