Sommar!

I sommar har det inte blivit så mycket pysslat som jag kanske hade velat. Med jobb och lite skola har det trots allt inte varit så mycket tid över, och då vill man ju passa på att njuta av vädret! Lite pysslande har jag i alla fall gjort, och kommer visa de sakerna här snart! 
 
 
Nu i sommar har dessutom jag och sambon blivit med katt! Vi har tagit hand om två små hittekatter från Djurskyddet Västerbotten. De heter Tingeling och Pyret och var bara ca 6 respektive 4 månader när de kom till oss. De är helt underbara <3 Det kommer säkert också dyka upp en del pyssel för katterna här i framtiden!

sanja

välkommen tillbaka till bloggandet!
Vad glad jag blev o se en uppdatering hos dig :D

Glad o se det blev katter från katthem <3 Söta ideeed!

2014-08-11 kl. 18:49:42 • URL/Bloggadress: http://sashakun.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: