Mitt paket har kommit!

Idag hittade jag ett efterlängtat paket i brevlådan. Min beställning från Loveknitting.com! (Varning för bildbomb)
 
Sakerna levererades i en fin påse.
 
Varvräknare, maskmarkörer, flätstickor och maskhållare (och lite godisar). Saker jag varit ute efter ett tag och passade på att beställa dem när jag ändå skulle köpa nästa grej:
 
Utbytbara rundstickor! Paketet innehåller 8 stickor i storlekarna 3,5 - 8 mm och 4 olika kabellängder.
 
Ett fodral till stickorna följde också med. 
 
Hur snygga är de inte?! Älskar de olika färgerna för de olika storlekarna. 
 
Fodralet har också en ficka där man kan förvara kablarna och tillbehör. I setet fick man också ett stickmått, en nyckel för att skruva fast stickorna ordentligt i kabeln och runda plattor man kan skruva fast på kabeln om man har en stickning på gång och inte vill att den ska ramla av (om man vill använda stickorna till något annat projekt till exempel)
 
Jag har redan hunnit provsticka lite med dem (storlek 4 mm) och de känns jättebra! 

sanja

wow! vilka häftiga och riktigt snygga grejer :D Ska bli kul att se vad du stickar ihop med dessa!

2014-06-14 kl. 22:50:50 • URL/Bloggadress: http://sashakun.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: