Några nya lerfigurer

 
 
 
 
Har äntligen tagit mig i kragen och fotat några av de lerfigurer jag gjort senaste tiden. Två ninjor. Finn från Adventure Time. Ett spöke i självlysande lera. Ett litet skott inuti en glasbehållare. En svamp. Och ett par pennor och en miniräknare som sitter på varsitt gem, de är tänkta att ha som till exempel bokmärken i en kalender.
 
Det ligger dessutom några fler figurer och väntar på att bli lackade...

Michael

Väldigt fina skapelser. Min favorit är spöket till högert och jag gillar gemen också. Du är duktig på att göra sådana här figurer. Det jag tänker är att du skulle kunna tillverka och sälja figurer. Man behöver inte betala skatt förrän man tjänar 50000 kr.

2014-11-23 kl. 13:15:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: