Ordning och reda!

 
Förra helgen städade jag mitt pysselskåp! Pysselskåpet är egentligen bara en garderob där jag förvarar i stort sett allt mitt pyssel (förutom garnerna som ligger i två plastbackar under sängen). Tyvärr tog jag ingen före-bild men lita på mig när jag säger att det var ett KAOS där innan. Gruvade mig för att ens öppna skåpdörren och leta fram något i den röran som var där. Men med ca 15 förvaringslådor senare är det riktigt välsorterat där inne! 
 
Jag har också varit så fiffig att jag sorterat mina grejer efter användningsområde.
Översta hyllan: Papperspyssel och målargrejer (papper, block, böcker, pennor, penslar, färg, lim, etc.)
Andra hyllan: Sticka, virka och sy (stickor, virknålar, tyger, etc.)
Tredje hyllan: Smycken och dekorationer (Rainbow loom, lera med tillbehör, lerfigurer, amigurumidekorationer, saker för ljustillverkning, ull och nålfiltningsgrejer, etc.)
Nedersta hyllan: Pärlplattor (pärlor + plattorna), övrigt pyssel. 
 
Det är mycket mer lockande att pyssla nu när man hittar det man letar efter!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: