Studier och bloggtorka



För en månad sen började jag läsa på universitetet så just nu består mina dagar till störst del av sånt på bilden. Plugg. Därför har det varken blivit så mycket pysslande eller så mycket bloggande den senaste tiden. Jag hoppas kunna komma igång med lite pysslande och bloggande igen när studievanan kickar in och jag kan bli mer effektiv och planera allt bättre. Fram tills dess har jag säkert lite pysslade saker liggandes som jag inte bloggat om än.

För er som är nyfikna läser jag civilingenjör teknisk fysik, och på bilden är det anteckningar från en föreläsning, ett mattehäfte ("Matematiska verktyg för civilingenjörer") och min grafritare/räknare.

Lovisa

Oh! En likadan miniräknare ligger just nu bredvid mig med, fast jag läser Matte C på gymnasiet, haha.

2011-10-01 kl. 13:41:03 • URL/Bloggadress: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Malin

Nämen gud så söt blogg!

2011-10-17 kl. 12:47:33 • URL/Bloggadress: http://tennisryttarna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: