Torgvantar (och en en liten ursäkt)

Jag vet att det var ett tag sedan jag bloggade, och anledningen är helt enkelt för att det har varit lite dött på pysselfronten. Har inte varit på pysselhumör senaste tiden. Dessutom har jobb och skola kommit i vägen. Men jag hoppas att pysselsuget ska komma tillbaka (vilket det lite smått håller på att göra) så att det kan börja droppa in lite fler inlägg här. 
 
Så, nu har jag kommit med tillräckligt många ursäkter (bortförklaringar?) och komma till inläggets riktiga poäng, nämligen torgvantarna här ovanför. De har jag stickat i ett grått akrylgarn (Carolina från Marks och Kattens). Mönstret hittade jag på den här bloggen och föll direkt för de snygga flätorna! Jag hade aldrig stickat flätor förut men tänkte "Hur svårt kan det vara?". (Inte jättesvårt faktiskt när man förstått hur man ska göra).
 
Nu håller jag på med fler stickprojekt så håll utkik så lär det dyka upp fler stickade saker här så småning om.

Elin

åh va fina dom blev!
jag kan bara sticka vanligt eller vad det heter, vill kalla det avigt o.o
jag älskar att pyssla man har ingen bra arbetsyta :( så blir typ inget.

2013-11-03 kl. 10:39:20 • URL/Bloggadress: http://likeyoubetterdead.blogg.se

sanja

supersnygga!
Ser fram emot fler blogginlägg från dig :)

hoppas pyssel-suget kommer tillbaka!

2013-11-09 kl. 16:49:23 • URL/Bloggadress: http://sanli4u.wordpress.com

Erika

Så fina! Jag önskar att jag kunde sticka men det går bara inte. Ha en fin dag!

2013-12-06 kl. 11:53:28 • URL/Bloggadress: http://www.erikasfunderingar.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: