Mina tre nyaste armband

Mönster #39498 på friendship-bracelet.net. Det var det här armbandet jag hade börjat på här. Ett något tjockare armband men väldigt sött. 
 
Mönster #36814 med en mindre förändring i ordningen på trådarna i början för att få "bakgrunden" lite finare. 
 
Mönster #2039.

MissC

Hej! Trillade in här nu. Älskar stilen på din blogg :) hoppas du hittar tillbaka till kreativiteten. Med vinter kring sig är det förståss inte alltid så kul.

2013-02-19 kl. 23:09:00 • URL/Bloggadress: http://misscdesign.blogg.se

Isa

Asså hur gör du de armbanden? t.ex de med ett hjärta? :o
ÄLSKAR din blogg!

Svar: Tack så mycket! Vad kul att du gillar min blogg! :'D De är gjorda med speciella sorters knutar som man gör i olika ordningar och med olika färger på trådarna. Jag har planerat att inom en snar framtid göra en tutorial på de grundläggande sakerna man behöver kunna för att göra armbanden samt tutorials på hur man gör vissa av mönstrerna :)
Sofia

2013-07-04 kl. 22:02:01 • URL/Bloggadress: http://isaaslife.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: